فـال روزانـه جمعه ٥ آذر ١٣٩٥
××××××××××××××🎗
#فروردين
فشار برای ایجاد تغییرات به ویژه در دنیای شخصیتان دارد روز به روز بیشتر می شود. خوشبختانه اگر در تفکر خود انعطاف پذیر باشید خواهید توانست حتی در بحرانی ترین شرایط نیز آرامش درونی خود را حفظ کنید. با این حال هوشیاری خود را حفظ کنید و برای مواجهه با مشکلات احتمالی حاضر باشید. امروز حتی اگر واقعا قصد بدی نداشته باشید هم زبان تند و تیزتان می تواند همچون شمشیری برنده دیگران را زخمی کرده و حتی از پا در آورد، پس کلمه هایتان را با دقت بیشتری انتخاب کنید. نگاهی عمیق و جدی به روابط اجتماعی خود بیندازید تا ببینید کدام یک از رابطه هایتان را می توانید بهبود ببخشید و کدام یک از آنها دیگر با نیازهای شما همخوانی ندارند.
×××××××××××
#ارديبهشت
امروز ایجاد تعادل بین رویاهایتان و مسئولیت هایی که د ر رابطه عاطفیتان دارید کار مشکلی خواهد بود. شما معمولا بدون هیچ تاخیری به تعهدات خود عمل می کنید، ولی در حال حاضر احساسات درونیتان و دغدغه های فکریتان مانع تمرکز ذهنی لازم برای رسیدگی مناسب شما به تعهدات قبلیتان شده اند. در حال حاضر نباید هیچ تغییرات عمده ای ایجاد کنید، بهتر است کمی این وضعیت را تحمل کنید. ماه های آینده تاثیراتی روی زندگیتان خواهند گذاشت که حتی فکرش را هم نمی کنید. احساسات سرکوب شده شما امروز بالاخره راهی برای این که بروز پیدا کنند خواهند یافت و همین موضوع می تواند باعث محکمتر شدن رابطه عاطفی شما شود
×××××××××
#خرداد
شما همیشه سعی می کنید که با احساسات خود به طور منطقی برخورد کنید، ولی امروز به احتمال زیاد این قضیه برعکس خواهد بود. افکارتان با احساساتتان ارتباطی تنگاتنگ داشته و به طور جدی تحت تاثیر آنها قرار دارند و این موضوع باعث می شود که نسبت به آنچه خودتان فکر می کنید درست است تعصب زیادی نشان دهید. اگر قلبتان امروز چیزی بخواهد حتی با وجود ترس ها و نگرانی هایی که حس می کنید مغزتان به هیچ عنوان نخواهد توانست آن را محدود کند. نیازهای برآورده نشده تان سر راه احساس خوشبختی شما قرار گرفته اند و نمی گذارند از شرایط فعلیتان راضی باشید، شاید وقت آن رسیده که کمی به آنها رسیدگی کنید
××××××××××××××××
🏵🎗
#تير
امروز ممکن است به طور ناگهانی با بار اضافه ای مواجه شوید که توانی برای ادامه کارهایتان برای شما باقی نگذارد. شاید یک لحظه بخواهید خودتان را کنار بکشید و از زیر این همه مسئولیت شانه خالی کنید، ولی وجدانتان این اجازه را به شما نمی دهد. کمی دیگر تحمل کنید، به زودی این بار سبکتر خواهد شد و مسیر پیش رویتان نیز هموارتر خواهد گشت. امروز بیان نیازها و خواسته هایتان به نظرتان فکر خیلی خوبی می رسد تا این که یک نفر به طور کاملا غیر منتظره سعی می کند جلویتان را بگیرد. ظاهرا این صراحت بیان شم ممکن است تا حدودی آزاردهنده باشد و حتی اگر می خواهید عمق احساستان را نشان دهید هم باید احتیاط بیشتری به خرج دهید.
××××××××××🎗
#مرداد
شما امروز خواهید توانست با مشکلات خود با اعتماد به نفس مواجه شوید؛ شاید دیگران شما را به داشتن اعتماد به نفس کاذب متهم کنند، ولی آنها کاملا در اشتباهند. پذیرفتن ترس ها و ضعف هایتان به شما کمک خواهد کرد تا شرایط بحرانی را پشت سر گذاشته و از این دریای طوفانی نجات یافته و پیروز میدان شوید. فقط یادتان باشد که آنقدر سریع این وضعیت را فراموش نکنید که درس هایی که برایتان به همراه داشته است را به خوبی یاد نگیرید. امروز ممکن است تلاش ها و کارهایی که در رابطه عاطفیتان می کنید کمتر دیده شده و مورد توجه قرار بگیرند و شاید حتی با بی اعتمادی طرف مقابلتان روبرو شوید، اعتراض کردن فایده ای ندارد، سعی کنید ریشه این مشکل را پیدا کنید.
××××××××××××××××
🏵🎗
#شهريور
امروز از طرفی دلتان می خواهد که به تفریح و خوشگذرانی بپردازید، از طرف دیگر هم مسائل معنوی برایتان اهمیتی تازه پیدا کرده اند و فکر می کنید نیاز شدیدی به پرداختن به آنها دارید. شما فکر می کنید که مجبور هستید یکی از این دو را انتخاب کنید و نمی توان تعادلی بین این دو رویکرد ایجاد کرد و این بحران شما را در مسیر سفری به دنیای درون و ضمیر ناخودآگاهتان قرار خواهد داد. چیزی که در این سفر به دست می آورید باعث خواهد شد که رضایت بیشتری نسبت به زندگی خود داشته باشید. امروز احساسات شما قدرت بسیاری دارند و همین موضوع می تواند به محکمتر شدن رابطه عاطفیتان و یا پیدا کردن راه حل برای مشکلاتی که مدت هاست دارند آزارتان می دهند کمک کند.
به مابپیوندید✨💕
💝💐💝💐💝💐💝
💐💝💐💝💐💝💐