صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از 21 به 23 از 23

موضوع: علائم وجود سحر یا جادو .

  1. Top | #21

    عنوان کاربر
    مدیریت
    تاریخ عضویت
    May 2015
    شماره عضویت
    2
    نوشته ها
    4,251
    پسندیده
    4,138
    مورد پسند : 3,169 بار در 2,074 پست
    نوشته های وبلاگ
    2
    Windows 7/Server 2008 R2 Chrome 75.0.3770.100
    نقل قول نوشته اصلی توسط katia نمایش پست ها
    آقای انوش من مطالبی از سایت تبیان که
    یک سایت معتبر و تایید شده هست اینجا
    ارسال میکنم . اما شخصا پیشنهاد میکنم در این
    مورد یک تحقیقی بکنید تا بیشتر پی به واقعیت
    ببرید . اما مطلب با دقت بخونید .

    درمان جن و طلسمات با قرآن

    امروزه کم نیستند افرادی که تصور می‏کنند سحر شده‏اند، یا جن زده هستند یا مبتلا به بختک شده‏اند، یا این که آن‏ها را طلسم کرده‏اند یا گاهی احساس می‏کنند که موجوداتی عجیب به زندگی ایشان وارد شده‏ و آرامش روانی و امنیت روحی را از آن‏ها گرفته اند.

    به راستی آیا این امور واقعیت دارند؟ آیا ممکن نیست این حالات توهمات افراد باشند؟ اگر واقعیت دارد آیا همه این امور یک چیزند و از یک نوع محسوب می‏شوند؟ اگر واقعیت دارند چه میزان تأثیر دارند و شکل تأثیر آن چگونه است و از چه طریقی نفوذ می‏کنند؟ در نهایت چگونه می‏توان از تأثیر آن‏ها جلوگیری کرد؟

    در این نوشتار به این سۆالات پاسخ داده می‏شود.



    حقیقت قوای غیر عادی

    ابتدا باید دانست نیروهای غیر عادی که در سایه قدرت الهی در هستی وجود دارند به چهار دسته کلی تقسیم می‏شوند:

    1. نیروهای ضمیمه‏ای 2. نیروهای آیینی 3. نیروهای روحی 4. نیروهای معنوی.(در این نوشتار تنها به دسته اول و دوم می‏پردازیم)

    دسته اول که نیروهای ضمیمه‏ای است خود شامل دو دسته شیاطین و جنیان است. بدین جهت به این دسته، قوای ضمیمه‏ای گفته می‏شود که ماهیتی جدای از انسان داشته و از وجودی مستقل برخوردارند و انسان‏ها اگر بخواهند آن‏ها را به خدمت بگیرند باید قوای آن‏ها را به خود ضمیمه کنند.(ضمیمه یک موجود به موجودی دیگر)

    دسته دوم نیروهای آیینی‏اند. این نیروها با استفاده از قدرت الفاظ اوراد، اعداد، جداول و رموز در عالم ایجاد می‏شوند. این نیروها چون در قالب آیین و مناسک فعال می‏شوند آیینی نام دارند: مانند سحر، جادو و طلسمات.

    دسته سوم نیروهای روحی‏اند که مستقیما از روح انسان برمی‏خیزند و از خواص روح به حساب می‏آیند. مانند نیروهایی که معمولا مرتاضان از طریق ریاضت بدست می‏آورند. از قبیل قدرت تمرکز، قدرت چشم، توان جابجا نمودن اشیا و قدرت پرواز در هوا.

    برای دفع چشم زخم و طلسم، صدقه دهید و تکرار معوذتین و تکرار لاحول و لا قوه الا بالله را انجام دهید. همین طور در روایت وارد شده برای دفع شر جن و چشم زخم سوره یاسین را نوشته و همراه داشته باشید

    لازم به یادآوری است بسیاری از افرادی که گمان می‏کنند این نیروها به زندگیشان وارد شده، در توهم به سر می‏برند و تصور آن‏ها هیچ واقعیت خارجی ندارد. ورود واقعی این نیروها ممکن است یک در هزار برای افرادی اتفاق افتد.‏ همین طور نیروهای آیینی (سحر و جادو و طلسمات) که اصل آن واقعیت دارد و بسیاری از افراد به اشتباه زندگی خود را آلوده به این امور تصور می‏کنند. آنچه در رفع تأثیر نیروهای ضمیمه‏ای گفته می‏شود برای جلوگیری از جادو و طلسمات هم مۆثر است.

    مطلب بسیار مهم این که کسانی که التزام چندانی به مسائل دینی ندارند اگرچه خود هم دوست نداشته باشند، ممکن است در معرض آلودگی‏های شیطانی قرار دارند.(إِنَّما سُلْطانُهُ عَلَی الَّذینَ یتَوَلَّوْنَهُ وَ الَّذینَ هُمْ بِهِ مُشْرِکونَ‌ ‍) (النحل، 100) تسلط شیاطین بر کسانی است که ولایت شیطان را پذیرفته‏اند و بر کسانی است که به خدا شرک می‏ورزند. از طرف دیگر، طبق آیه قرآن قوای شیطانی، هیچ تسلطی بر اهل ایمان ندارند. (إِنَّهُ لَیسَ لَهُ سُلْطانٌ عَلَی الَّذینَ آمَنُوا وَ عَلی‏ رَبِّهِمْ یتَوَکلُونَ‌).

    قرآن حکیم
    نباید فراموش کرد که این آلودگی به صورت ابتدا به ساکن و ناگهانی نیست، یعنی این نیروها مستقیم به زندگی انسان‏ها وارد نشده؛ بلکه بواسطه افرادی که قبلا به صورت خودخواسته و ارادی مبتلا شده‏اند ممکن است باعث صدمات روحی و روانی در زندگی افراد دیگر شوند.

    اما کسانی که به خاطر ضعف ایمان ممکن است در معرض قرار گیرند لازم است به دو دستگیره تمسک کنند. به عبارت دیگر، دو عامل می‏تواند مانع حضور این نیروها گردد: اول باور و توکل به خدا، دوم انجام بعضی از اعمال و اذکار.

    آنچه قابل توجه است تأثیرِ معجزه آسایِ بعضی از الفاظ و کلمات، برای دفع شر جنیان است و آن هم به زبان آوردنِ بعضی از الفاظ قرآنی است که در روایات متعدد مورد تأکید قرار گرفته است. کارسازترین این الفاظ سه موضوع است :

    اول آیة‏الکرسی، دوم سوره فلق و سوم سوره ناس. در باب ناس و فلق از آیت‏الله بهجت نقل شده؛ ما که ناس و فلق را داریم نیاز به هیچ حرزی نداریم. در باب آیةالکرسی چنان روایات زیاد است که از نقل بیرون است.

    همین طور بعضی از آیات دیگر، در کنار سه مورد بالا، سفارش شده‏اند؛ مانند این آیه که در کلام امام صادق آمده است که فرمود: در شگفتم از کسی که مورد مکر و حیله واقع شده و به این ذکر پناه نمی‏آورد. (افوض امری الی الله، ان الله بصیر بالعباد.(غافر، 43)

    لینک سایت رو میذارم خواستید بیشتر مطالعه
    کنید . article.tebyan.net/221496 درمان-جن-و-طلسمات-با-قرآن
    کلا لینک داشت یک پست ممنوعه اگر هم می خواین به لینک سایتی اشاره کنید جوری بنویسید که با کلیک روی لینک نشه بره تو اون سایت

    فقط لینک رو بتونه کپی کنه تو ادرس بار

  2. کاربر مقابل پست mohsen32 عزیز را پسندیده است:

    *Arezoo* (06-30-2019)

  3. Top | #22

    عنوان کاربر
    کاربر عضو
    تاریخ عضویت
    Nov 2015
    شماره عضویت
    567
    نوشته ها
    445
    پسندیده
    147
    مورد پسند : 405 بار در 253 پست
    Linux Chrome 75.0.3770.101
    ببخشید اونقدر تحت تاثیر بحث قرار گرفتم که حواسم
    نبود لینک نذارم .

  4. Top | #23

    عنوان کاربر
    کاربر عضو
    تاریخ عضویت
    May 2019
    شماره عضویت
    8105
    نوشته ها
    601
    پسندیده
    980
    مورد پسند : 502 بار در 308 پست
    نوشته های وبلاگ
    31
    Linux Chrome 75.0.3770.101
    نقل قول نوشته اصلی توسط katia نمایش پست ها
    آقای انوش من مطالبی از سایت تبیان که
    یک سایت معتبر و تایید شده هست اینجا
    ارسال میکنم . اما شخصا پیشنهاد میکنم در این
    مورد یک تحقیقی بکنید تا بیشتر پی به واقعیت
    ببرید . اما مطلب با دقت بخونید .

    درمان جن و طلسمات با قرآن

    امروزه کم نیستند افرادی که تصور می‏کنند سحر شده‏اند، یا جن زده هستند یا مبتلا به بختک شده‏اند، یا این که آن‏ها را طلسم کرده‏اند یا گاهی احساس می‏کنند که موجوداتی عجیب به زندگی ایشان وارد شده‏ و آرامش روانی و امنیت روحی را از آن‏ها گرفته اند.

    به راستی آیا این امور واقعیت دارند؟ آیا ممکن نیست این حالات توهمات افراد باشند؟ اگر واقعیت دارد آیا همه این امور یک چیزند و از یک نوع محسوب می‏شوند؟ اگر واقعیت دارند چه میزان تأثیر دارند و شکل تأثیر آن چگونه است و از چه طریقی نفوذ می‏کنند؟ در نهایت چگونه می‏توان از تأثیر آن‏ها جلوگیری کرد؟

    در این نوشتار به این سۆالات پاسخ داده می‏شود.



    حقیقت قوای غیر عادی

    ابتدا باید دانست نیروهای غیر عادی که در سایه قدرت الهی در هستی وجود دارند به چهار دسته کلی تقسیم می‏شوند:

    1. نیروهای ضمیمه‏ای 2. نیروهای آیینی 3. نیروهای روحی 4. نیروهای معنوی.(در این نوشتار تنها به دسته اول و دوم می‏پردازیم)

    دسته اول که نیروهای ضمیمه‏ای است خود شامل دو دسته شیاطین و جنیان است. بدین جهت به این دسته، قوای ضمیمه‏ای گفته می‏شود که ماهیتی جدای از انسان داشته و از وجودی مستقل برخوردارند و انسان‏ها اگر بخواهند آن‏ها را به خدمت بگیرند باید قوای آن‏ها را به خود ضمیمه کنند.(ضمیمه یک موجود به موجودی دیگر)

    دسته دوم نیروهای آیینی‏اند. این نیروها با استفاده از قدرت الفاظ اوراد، اعداد، جداول و رموز در عالم ایجاد می‏شوند. این نیروها چون در قالب آیین و مناسک فعال می‏شوند آیینی نام دارند: مانند سحر، جادو و طلسمات.

    دسته سوم نیروهای روحی‏اند که مستقیما از روح انسان برمی‏خیزند و از خواص روح به حساب می‏آیند. مانند نیروهایی که معمولا مرتاضان از طریق ریاضت بدست می‏آورند. از قبیل قدرت تمرکز، قدرت چشم، توان جابجا نمودن اشیا و قدرت پرواز در هوا.

    برای دفع چشم زخم و طلسم، صدقه دهید و تکرار معوذتین و تکرار لاحول و لا قوه الا بالله را انجام دهید. همین طور در روایت وارد شده برای دفع شر جن و چشم زخم سوره یاسین را نوشته و همراه داشته باشید

    لازم به یادآوری است بسیاری از افرادی که گمان می‏کنند این نیروها به زندگیشان وارد شده، در توهم به سر می‏برند و تصور آن‏ها هیچ واقعیت خارجی ندارد. ورود واقعی این نیروها ممکن است یک در هزار برای افرادی اتفاق افتد.‏ همین طور نیروهای آیینی (سحر و جادو و طلسمات) که اصل آن واقعیت دارد و بسیاری از افراد به اشتباه زندگی خود را آلوده به این امور تصور می‏کنند. آنچه در رفع تأثیر نیروهای ضمیمه‏ای گفته می‏شود برای جلوگیری از جادو و طلسمات هم مۆثر است.

    مطلب بسیار مهم این که کسانی که التزام چندانی به مسائل دینی ندارند اگرچه خود هم دوست نداشته باشند، ممکن است در معرض آلودگی‏های شیطانی قرار دارند.(إِنَّما سُلْطانُهُ عَلَی الَّذینَ یتَوَلَّوْنَهُ وَ الَّذینَ هُمْ بِهِ مُشْرِکونَ‌ ‍) (النحل، 100) تسلط شیاطین بر کسانی است که ولایت شیطان را پذیرفته‏اند و بر کسانی است که به خدا شرک می‏ورزند. از طرف دیگر، طبق آیه قرآن قوای شیطانی، هیچ تسلطی بر اهل ایمان ندارند. (إِنَّهُ لَیسَ لَهُ سُلْطانٌ عَلَی الَّذینَ آمَنُوا وَ عَلی‏ رَبِّهِمْ یتَوَکلُونَ‌).

    قرآن حکیم
    نباید فراموش کرد که این آلودگی به صورت ابتدا به ساکن و ناگهانی نیست، یعنی این نیروها مستقیم به زندگی انسان‏ها وارد نشده؛ بلکه بواسطه افرادی که قبلا به صورت خودخواسته و ارادی مبتلا شده‏اند ممکن است باعث صدمات روحی و روانی در زندگی افراد دیگر شوند.

    اما کسانی که به خاطر ضعف ایمان ممکن است در معرض قرار گیرند لازم است به دو دستگیره تمسک کنند. به عبارت دیگر، دو عامل می‏تواند مانع حضور این نیروها گردد: اول باور و توکل به خدا، دوم انجام بعضی از اعمال و اذکار.

    آنچه قابل توجه است تأثیرِ معجزه آسایِ بعضی از الفاظ و کلمات، برای دفع شر جنیان است و آن هم به زبان آوردنِ بعضی از الفاظ قرآنی است که در روایات متعدد مورد تأکید قرار گرفته است. کارسازترین این الفاظ سه موضوع است :

    اول آیة‏الکرسی، دوم سوره فلق و سوم سوره ناس. در باب ناس و فلق از آیت‏الله بهجت نقل شده؛ ما که ناس و فلق را داریم نیاز به هیچ حرزی نداریم. در باب آیةالکرسی چنان روایات زیاد است که از نقل بیرون است.

    همین طور بعضی از آیات دیگر، در کنار سه مورد بالا، سفارش شده‏اند؛ مانند این آیه که در کلام امام صادق آمده است که فرمود: در شگفتم از کسی که مورد مکر و حیله واقع شده و به این ذکر پناه نمی‏آورد. (افوض امری الی الله، ان الله بصیر بالعباد.(غافر، 43)

    لینک سایت رو میذارم خواستید بیشتر مطالعه
    کنید . article.tebyan.net/221496 درمان-جن-و-طلسمات-با-قرآن
    با سلام
    این سایت تا حدود زیادی یک سایت مدهبی است نه علمی .بحث علمی نمیتواند بر پایه امور ثابت نشده مثل روح و جن قرار گیرد . هر چند جن در قران آمده و به اعتقاد ما مسلمانان وجود دارد اما جن موجودی است که نه تاکنون کسی توانسته آنرا ببیند و نه دخالتی در امور انسان میکند ونه کسی میتواند با آن ارتباط برقرار کند چون اصولا کلمه جن به معنی دیده نشدنی است و بنابر این موجودی که به امر خداوند دخالتی در امور انسان ندارد و دیده نمیشود هرگز نمیتواند اثری بر بشر داشته باشد
    و همین طور روح که در قرآن میفرماید یسئلونک عن الروح قل الروح من امر ربی و ما اوتیتم من العلم الا قلیلا
    از تو درباره روح سؤال می کنند بگو: روح از فرمان پروردگار من است و جز اندکی از دانش به شما درباره روح داده نشده است .
    پس خداوند دانشی از روح به ما نداده تا آنکه ساحران بتوانند آنرا تسخیر کنند و آنرا مطیع خود سازند
    از آنجا که تفاسیر متعدد و احادیث متعدد معتبر و غیر معتبر زیادی در امور مختلف وجود دارد ارجاع به منابع مذهبی در یک بحث علمی نمیتواند قانع کننده باشد. مضافا بر اینکه بعضی افراد هنگامیکه در بحث منطقی و علمی کم میاورند متمسک به قران کریم و احادیث و تفسیر غلط از آنها میشوند و میگویند خداوند و پیشوایان چنین فرموده اند که اغلب تفاسیر غلطی است و اصولا ما نباید چنین انتظاری از دینمان داشته باشیم .چون دین برای راهنمائی و خوشبختی بشر است نه گمراهی

    این نغمه محبت بعد از من و تو ماند
    تا در زمانه باقیست آ
    واز باد و باران



  5. 2 کاربر پست Anoosh عزیز را پسندیده اند .

    !!yalda!! (07-01-2019),mohsen32 (07-01-2019)

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 3 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 3 مهمان ها)

کاربرانی که این تاپیک را مشاهده کرده اند: 0

هیچ عضوی در لیست وجود ندارد.

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

مرجع تخصصی ویبولتین ویکی وی بی در سال 1391 تاسیس شده است و افتخار میکند که تا کنون توانسته به نحو احسن جدید ترین آموزش ها و امکانات را برای وبمستران میهن عزیزمان ایران به ویژه کاربران ویبولتین به ارمغان بیاورد .

اطـلـاعـات انجمـن
حـامـیان انجمـن