نقل قول نوشته اصلی توسط discovery نمایش پست ها

سلام به آقا میثم عزیز. امیدوارم در تمام مراحل زندگیت خوش و سر زنده و سرحال باشی و در کنار خانواده به خوبی و خوشی زندگی کنی عزیز دلم...

من سوالات خودم را به شرح ذیل ادا میکنم:

1. شما خسته هستی و کارت عابر بانکت هم پیشت نیست و فقط 2 هزار تومان پول داری که ناگهان یه فقیر جلوت رو میگیره و میگه به خدا من چند روزه که چیزی نخوردم... تو توی اون لحظه چه کار میکنی عزیزم؟
2. شما در یک رستوران نشستی و داری غذا میل میکنی که ناگهان میبینی یه بچه فقیر از پشت شیشه به شما خیره شده... شما در اون لحظه چه کار میکنی عزیزم؟
3. شما خیلی خسته هستی و کیف پولت هم گم کردی و داری پیاده میری سمت منزل و در منزل هم پول نداری که ناگهان 5 هزار تومان پول از روی زمین پیدا میکنی... شما در اون لحظه چه کار میکنی؟
4. شما عاشق کسی هستی و خیلی هم اون رو دوست داری که ناگهان بعد از مدتی متوجه میشوی بهترین دوستت که از بچگی هم با هم بزرگ شدید و همانند برادر هستید با هم اون شخص رو دوست داره... شما در اون لحظه چه کاری انجام میدهید؟
5. رنگ چشمان شما چه رنگیست و از چه رنگی بیشتر از همه خوشتون میاد؟


امیدوارم که جواب سوالاتم را بدون احساساتی شدن جواب بدید دوست من...

دوست دار شما:
رویا

1- خب معلومه مثل همیشه میثم خیرخواه میشه در حال خنده
2- این اتفاق برام افتاده رفته بودم فست فودی با جی افم پیتزا میخوردیم که یه بچه فقیر که نزدیک اونجا بود با باباش امد درست چسبید ب شیشه نگاه کرد صداش کردم یه نوشابه و پیتزا بهش دادم انقدر حس خوبی داره از اینکارا شما هم بکنید ;)
3- اول داد میزنم کسی پول گم نکرده ؟ اگر کسی جواب نداد میگم خدا بده برکت صدوق صدقات بیا جلو سهم توه میکنم تو حلق صندوق صدقات :d
4- اگر بدونم همون که من عاشقشم دودله بین منو دوستم کیو انتخاب کنه من ادم بد میشم و کاری میکنم ازم متنفر بشه و دوستم بهش برسه
5- رنگ چشمم قهوه ای هستش و از رنگ آبی خوشم میاد